Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) célja a tárgyi hatálya alá tartozó szolgáltatásra és annak igénybevételére vonatkozó egységes feltételrendszer rögzítése, valamint a személyi hatálya alá tartozók közötti jogviszony szabályozása.

A szolgáltató neve: Scarpa Lupo Korlátolt Felelősségű Társaság
Cégjegyzékszáma: 18-09-103431
Nyilvántartásba vette: Szombathelyi Törvényszék Cégbírósága
Adószáma: 11512134-2-18
Székhelyének címe: 9600 Sárvár, Bocskai u. 25
Fióktelepének címe: 9641 Rábapaty, Arany J. u. 26.
Telefonszáma: 06/95/360-303
Telefaxszáma: 06/95/360-588
E-mail címe: webrendeles@drlupo.hu
Internetes honlap címe: http://drlupo.hu/

Az alábbiakban a Scarpa Lupo Kft. (Eladó) webboltjának ÁSZF-jét látja, melyet Ön (Vevő) vásárlásával elfogad. Az ÁSZF hasznos információkkal szolgál az Ön számára, ezért kérjük, olvassa el!

A szerződés alakja és létrejöttének időpontja

Online módon kötött szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásban megkötött szerződésnek. A szerződés nyelve magyar. Az űrlap kitöltésével és az áruház részére megerősítést követő elektronikus úton történő megküldésével, annak áruház általi visszaigazolásával az Ön megrendelése igénybejelentésnek minősül. (A megerősítést megelőzően a weblapon futó alkalmazások biztosítják, hogy a vevő az adatbeviteli hibák azonosítását és kijavítását megrendelésének elektronikus úton való elküldése előtt el tudja végezni.)

A szerződés akkor jön létre, ha az áruház az igénybejelentést követő legkésőbb 48 órán belül az igény megérkezését pozitívan (az adásvétel lehetőségét megerősítve) visszaigazolja és iktatja. Az iktatott szerződés a regisztráció során megadott felhasználói név és jelszó segítségével a weblapon utólag hozzáférhető. Amennyiben ezen 48 órányi időtartam alatt az eladó részéről nem történik visszajelzés, a szerződés nem jön létre. Az igénybejelentés megküldésével és annak áruház általi visszaigazolásával a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Mind az ajánlat, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelését, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A vásárlás menete, kiszállítás, termék átvétele

Weboldalunkon minden termék- és szolgáltatás ára a bruttó (fizetendő, általános forgalmi adóval növelt) ár. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítási díjat, mely az alábbiak szerint alakul Magyarországi címre történő kiszállításkor:

20.000 Ft alatti összvásárlás esetén 1.600 Ft,  20.001 Ft-tól ingyenes.

Átvételi mód:
* Megrendelő által megadott címen (pl.: lakcím, munkahelyi cím) Fizetés: készpénz.
* PostaPonton: Magyar Posta vagy MOL töltőállomás. Fizetés: a helyszínen készpénzben vagy bankkártyával. Nyitvatartási időben bármikor átvehető. http://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok/
* Csomagautomata. Fizetési mód: előre utalás. 0-24:00 órában 10 napig átvehető.  http://csomagautomata.hu/

Bármely esetben megoldható az előre utalás is. Kérjük, ha így szeretné fizetni a kiválasztott terméket, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!

Szállítási határidő: a délelőtt 11:00 óráig elküldött megrendelés esetén 2 munkanap.

Az MPL a csomag érkezéséről SMS értesítést küld a megrendelőnek. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, a következő nap ismét megkísérlik a küldemény kézbesítését. Nyomkövetés: http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Külföldi postadíjainkat kérje tőlünk levélben, e-mailben!

Webáruházunkban regisztráció, illetve bejelentkezés nélkül is böngészhet.

A kiválasztott terméket annak terméklapján tudja a kosárba helyezni. Amennyiben a terméknek több változata (szín, ill. méret) is létezik, úgy azt is a termékoldalon választhatja ki. A kosárba helyezett termékek mennyiségét szintén a termékoldalon adhatja meg vagy a kosár tartalma oldalon változtathatja azt. Vásárlását a kasszában fejezheti be.

A pénztár használatához be kell jelentkeznie, illetve ha még nem vásárolt ebben az áruházban, akkor regisztrálnia kell magát, ahol a vásárlás lebonyolításához szükséges adatokat kell megadnia. (Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a rendelésről telefonos visszaigazolás kérjünk, ezért a rendeléseknél a mobil-telefonszám megadása kötelező.)

A regisztráció során megadott adatokat (a megrendelt termék vásárlóhoz való eljuttatása céljából) harmadik személy számára, a Magyar Posta Csomagküldő szolgálatának hozzáférhetővé tesszük.

A termék/ek megrendeléséről visszaigazoló értesítést kap e-mailben. Minden megrendelést iktatószámmal látunk el (megrendelésszám), melyre hivatkozva nyomon követhető a megrendelés.

A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár, kivéve, ha a vásárló él elállási jogával!

Átvételkor kérjük, ellenőrizze a csomagot: ha az láthatóan sérült, akkor Ön köteles erről átvételkor a futárral jegyzőkönyvet felvetetni. Ha utólag, a csomag felnyitásakor derül ki, hogy szállítás közben sérült az áru, Ön köteles velünk a kézbesítővel szembeni reklamációban együttműködni. A szállításból eredő árusérülések reklamációjának jogvesztő hatálya az átvételtől számított 2 munkanap. Ezen időtartam elteltét követően szállításra visszavezethető reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. Ön a rendeléstől mindaddig költségmentesen visszaléphet, ameddig az árut nem postáztuk. De azután is megilleti Önt a 14 napon belüli elállás joga (lásd lejjebb). Az át nem vett, ill. a Vevő hibájából hozzánk visszafordított áru újbóli kiszállítását már csak előzetes utalás után vállaljuk, és Vevőnek a hibájából meghiúsult kézbesítés díján felül a visszakézbesítési díjat is meg kell térítenie.

Az elállás joga

Online vásárlása során Ön élhet a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített, "A távollevők között kötött szerződés" feltétel nélküli elállási jogával, amennyiben a termék sértetlen. Vevő az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat megrendelésétől és a szerződéstől (vásárlástól). Ha úgy döntött, eláll a vásárlástól (nincsen szüksége a termékre), ne használja a terméket (óvja meg állagát), ügyeljen az áru és a csomagolás épségére. A termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért vásárló felelősséggel tartozik az eladó felé, és azt meg kell térítenie eladó részére. Ha elállási/felmondási jogával élni szeretne, akkor elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (nyilatkozat minta  lejjebb)*** juttassa el  hozzánk (info@drlupo.hu) elektronikus vagy (9641 Rábapaty, Arany J. u. 26.) postai úton küldött  levélben, melyet megérkezését követően haladéktalanul visszaigazolunk. Szándékát közölheti személyesen is. Kérjük, az átvételtől számított 14 napon belül jelezze felénk elállási szándékát!

A terméket postázza vissza (a postai csomagvesztésekért felelősséget nem tudunk vállalni), a terméken kívül az eredeti számlát vagy annak másolatát illetve egyéb dokumentumokat mellékelje. Utánvéttel feladott küldeményeket nem veszünk át! A cipősdoboz nem használható postai csomagolóanyagként, visszaküldés esetén a dobozt papírba kell csomagolni, ragasztószalag nem kerülhet a doboz felületére! Az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerült költségeket (szállítási és csomagolási) a cipő visszaküldése, illetve kicserélése (pl.: más méretű cipő kérése) esetén minden esetben a Vevő viseli!

Miután visszaérkezett hozzánk a sértetlen áru, cégünk a vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ide értve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (a számlán szereplő vételárat és amennyiben volt, a postaköltséget is) az elállási szándék tudomás szerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti azzal, hogy amennyiben a vevő  kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott, úgy az ebből eredő többletköltséget nem vagyunk kötelesek visszatéríteni! Termék vásárlására irányuló szerződésnél a fogyasztó elállása esetében a vállalkozás mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszatérítendő összeget, amíg a vevő a terméket vissza nem szolgáltatta.
Az elállási jog a szerződés megkötése és a termék átvétele között is gyakorolható. A vásárlónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog közlésétől számított 14 napon belül vissza kell küldenie.

Kellékszavatosság, jótállás (garancia)

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és 19/2014.GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. Hibás teljesítésre hivatkozása esetén /ha a használat során bármilyen rendellenességet tapasztal/ kérjük haladéktalanul, értesítsen minket e-mailben (info@drlupo.hu), telefonon a 95/ 360-303-as vezetékes telefonszámon vagy személyesen. A termék a hiba felfedezését követően természetesen nem használható tovább.

A Dr. Lupo WEBÁRUHÁZ az általa forgalmazott valamennyi lábbelire fél év (jótállást) garanciát vállal, míg a szavatosság időtartama 2 év.

Amennyiben az eladó hibásan teljesít, a vevőt megilleti a szavatosság. A szavatosság a hibás teljesítés objektív, kimentést nem tűrő jogkövetkezménye, amely az eladót a törvény alapján terheli. Nem tévesztendő össze a jótállással, amely az eladó részéről a szavatosságon túl vállalt, meghatározott tartalmú, önkéntes vagy kötelezően vállalandó kötelezettség. (Jótállás vállalása esetén az eladó annak időtartama alatt csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.) Az eladó akkor teljesít hibásan, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A terméknek tehát a teljesítés időpontjában kell hibátlannak lennie, így amennyiben a hiba már az eladáskor is bizonyíthatóan fennállt, a vevőt megilleti a szavatosság. Azonban ha a vevő a hibát a szerződés létrejöttekor ismerte, vagy azt ismernie kellett, az eladó mentesül a felelősség alól. (pl. ha az eladó a termék valamely hibájára külön felhívja a vevő figyelmét.)

A szavatossági időtartama 2 év, amely két részre tagozódik:

  1. A teljesítést követő 6 hónapon belül felmerült hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba a termékben már az eladáskor benne volt. Amennyiben ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlást követően, a vásárló hibájából keletkezett. Ha ezt bizonyítani nem tudja, vagy nem akarja, a reklamáció jogosnak minősül, s a vevő élhet a szavatossági jogok valamelyikével.
  2. A teljesítést követő 7. hónaptól kezdve a 2 éves időtartam végéig a fenti vélelem már nem áll fenn, így amennyiben az eladó nem ért egyet a vevő reklamációjával, a vevőnek kell bizonyítani, hogy a hiba a termékben az eladáskor már benn volt. Amennyiben ezt bizonyítani tudja, csak akkor élhet a szavatossági jogok valamelyikével.

A szavatossági igények a vevőt két lépcsőben illetik meg:

  1. Az első lépcsőben a vevő kijavítást vagy kicserélést igényelhet. A vevő a két lehetőség közül szabadon választhat, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
  2. A szavatossági igények második lépcsőjére, az árleszállításra és az elállásra csak akkor lehet áttérni, ha a kijavításra vagy a kicserélésre a vevőnek nincs joga, vagy azokat az eladó nem vállalja, vagy vállalja ugyan, de azt megfelelő határidőn belül, a vevőnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tudja elvégezni. Az árleszállítás és az elállás közül is szabadon választhat a vevő, azonban jelentéktelen hiba miatt elállást nem igényelhet. Hogy mi minősül „jelentéktelen hibának”, az csak a konkrét eset ismeretében, vita esetén szakértő, végső esetben bírósági eljárás igénybevételével dönthető el.

A vevő a választott szavatossági jogról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott kárt azonban köteles az eladónak megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre az eladó magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A kijavítással a hibamentes állapotot kell visszaállítani. A szavatossági idő a kijavítás időtartamával meghosszabbodik. A javítás költségei az eladót terhelik, időtartama 15 napnál nem lehet hosszabb. Ha ennyi idő alatt a kijavítás nem megoldható, cserét kell biztosítani, vagy át kell térni a következő szavatossági lépcsőre. Kicserélés vagy elállás esetén a vevőtől a rendeltetésszerű használatból eredő értékcsökkenés megtérítése nem követelhető. Elálláskor a vevő részére a vételárat teljes összegében vissza kell fizetni a szállítási díjjal együtt. Téves méretválasztás miatti csere esetén viszont  a szállítási díjat a vásárló fizeti. Vásárlóhoz hibásan érkezett termék cseréje esetén a szállítási díj az eladót terheli. A reklamációt a hiba felfedezését követő legrövidebb időn belül kell az eladónak bejelenteni. Ez az időtartam azonban 2 hónapnál nem lehet hosszabb. A termék a hiba felfedezését követően természetesen nem használható tovább, csupán akadályoztatás esetén a vevőnek hosszabb időtartam áll rendelkezésre a reklamáció bejelentésére.

Termékszavatosság

Amennyiben Ön fogyasztónak minősül, úgy lehetősége van választani, hogy a termék hibája miatti igényét cégünkkel, mint szerződéses partnerével szemben kellékszavatossági igényként, vagy a közvetlenül a gyártóval szemben termékszavatossági igényként érvényesíti. Gyártónak a termék előállítója és forgalmazója minősül.

Termékszavatosságnál a termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

Felelősségünk kizárása

A kézbesítéssel futárszolgálatot bízunk meg, ezért a feladást követően a kiszállítási időpontra nincs befolyásunk, így ilyet nem tudunk garantálni. Vevő köteles a kiszállítás/átvétel napján, de legkésőbb az azt követő munkanapon a csomag esetleges tételes hiányosságait felénk jelezni, a sérült csomagolásról pedig átvételkor a kézbesítővel jegyzőkönyvet felvetetni. Ezt követően tételes hiányokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A szavatossági jogok és kötelezettségek természetesen ettől függetlenek.

Az Eladó nem felelős semmilyen közvetett vagy közvetlen kárért, ami az oldalainkhoz való csatlakozás miatt következett be. A vásárlás, minden esetben a Vevő felelősségére történik. Rajtunk kívülálló hibákért - legyen az technikai vagy adatátviteli probléma- felelősséget nem vállalunk. A Vevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Az Eladó nem vonható felelősségre vis maior esetén vagy bármilyen olyan dologgal kapcsolatos eseményért, ami nem az irányítása alatt áll, s amire közvetlen ráhatása nincs. Tévesen megadott címzési, ill. vevői adatokért (át nem vett csomagért) Eladó nem felelős; az ezzel járó esetleges plusz költségek, de mindenekelőtt postaköltség utólag is a Vevőt terhelik.

Panaszkezelés

Észrevételeit, panaszait

  • személyesen szóban vagy írásban a 9641 Rábapaty, Arany János u. 26. szám alatti üzletünkben, munkanapokon 09.00 és 19.00 óra között;
  • írásban a 9641 Rábapaty, Arany János u. 26. szám alatti címre küldött levélben;
  • telefonon a 0036/95/360-303 telefonszámon munkanapokon 09.00 és 19.00 óra közti időtartamban;
  • elektronikus úton az info@drlupo.hu e-mail címre történő elektronikus levélküldés útján;
  • a weblapon található, az Európai Bizottság által üzemeltetett, jogviták rendezésére szolgáló online vitarendezési platformra mutató ODR linkre kattintva

teheti meg saját nevében vagy meghatalmazott útján eljárva. Amennyiben meghatalmazott útján jár el, a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni.

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt. Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

Cégünk a szóbeli – ideértve a személyesen és telefonon tett - panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint orvosolja. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról jegyzőkönyvet veszünk fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek átadjuk, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek a panaszra adott válasszal egyidejűleg megküldjük, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.

Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet veszünk fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén Önnek átadjuk, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek a panaszra adott válasszal egyidejűleg megküldjük, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.

Az ügyfél számára küldött jegyzőkönyv cégünk azonosító adatai mellett tartalmazza legalább

  • az ügyfél nevét, lakcímét vagy székhelyét, szükség esetén levelezési címét,
  • a panasz előterjesztésének helyét, idejét, módját,
  • a panasz részletes leírását a panasszal érintett kifogások elkülönítetten történő rögzítésével,
  • a panasszal érintett megrendelés számát, a panasszal érintett termék megnevezését,
  • az ügyfél által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzékét,
  • telefonon, vagy e-mailen közölt panasz kivételével a jegyzőkönyvet felvevő személy és az ügyfél aláírását,
  • a jegyzőkönyv felvételének helyét, idejét.

Cégünk az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő harminc napon belül megküldi az ügyfélnek.

A panasz elutasítása esetén a válaszában tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy

  • amennyiben fogyasztónak minősül, úgy fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezhet a Vas Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségnél 9700 Szombathely, Széll K. u. 31-33. Tel.:94/505-220;
  •  vagy a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén bírósághoz, illetve amennyiben fogyasztónak minősül, úgy a Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető Testülethez (9700 Szombathely, Honvéd tér 2.; +36 94 312-356; bea@vmkik.hu) fordulhat. (Cégünk az alternatív vitarendezés során a békéltető testülettel együttműködési kötelezettséget vállal.)

Amennyiben a panasz kivizsgálására előírt 30 napos határidő eredménytelenül telik el, úgy a fogyasztónak nem minősülő ügyfél bírósághoz, míg a fogyasztónak minősülű ügyfél a fenti vitarendezési fórumok bármelyikéhez fordulhat.

Cégünk a panaszt és az arra adott választ öt évig őrzi meg.

Cégünk a panasz kivizsgálásáért az ügyféllel szemben külön díjat nem számíthat fel.

Cégünk a panaszkezelés során különösen a következő adatokat kérheti az ügyféltől:

  • neve,
  • lakcíme, székhelye, levelezési címe,
  • telefonszáma,
  • értesítés módja,
  • panasszal érintett termék vagy szolgáltatás,
  • panasz leírása, oka,
  • ügyfél igénye,
  • a panasz alátámasztásához szükséges, az ügyfél birtokában lévő olyan dokumentumok másolata, amely a szolgáltatónál nem áll rendelkezésre,
  • meghatalmazott útján eljáró ügyfél esetében érvényes meghatalmazás és
  • a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat.

A panaszt benyújtó ügyfél adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kell kezelni.

Magatartási kódex

Cégünk magatartási kódexet nem alkalmaz, annak hatálya alatt nem áll.

Adatvédelmi nyilatkozat

Ezúton tájékoztatjuk, hogy adatait kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés körülményeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a köztük létrejött szerződés teljesítésekor harmadik fél cégünk alvállalkozójaként működik közre (pl. szállítmányozó). Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. A titoktartási kötelezettség a Scarpa Lupo Kft. alkalmazottját, tagját, megbízottját a Szolgáltatóval azonos módon terheli és megszegéséért a jogszabályok szerinti felelősséggel tartozik.

Az adatkezelő személye:

  • Név: Farkas Béla
  • székhely: 9600, Sárvár, Bocskai u. 25.
  • Email: info@drlupo.hu
  • adatvédelmi felelős: Scarpa Lupo Kft.
  • adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-77992/2014.

Az Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a webáruházban kezelt személyes adatait.
Hozzájárulás az adatkezeléshez: a felhasználó regisztrációnál kifejezetten hozzájárulását adja az általa önkéntesen megadott személyes adatainak kezeléséhez.
Az érintettek köre: regisztrált felhasználók.
A kezelt adatok köre: a regisztrált felhasználók által a regisztráció során megadott a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Szállítási cím (Név, Cím, Telefonszám), Számlázási cím (Név, Cím, Telefonszám), E-mail cím.
Az adatkezelés célja: a megrendelések teljesítése és számlázás, a webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis kezelése. A megrendelt termékek a regisztráció során megadott adatok alapján vásárlóhoz való pontos eljuttatása.
A felhasználó a regisztráció során megadott felhasználói név és jelszó segítségével, a webáruház oldalaira belépve megtekintheti, módosíthatja saját adatait.
Ha korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az elküldés pillanatában érvényes adatok lettek csatolva.

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye:

  • A Scarpa Lupo Kft. kereskedelmi és szállítmányozási munkatársai.
  • A Scarpa Lupo Kft. által a szállítás vonatkozásban megbízott alvállalkozó.

Az adatkezelés időtartama: a regisztráció során megadott, elektronikusan tárolt személyes adatok a megrendelés teljesítését követő öt évig megőrzésre kerülnek.
Az adatkezelés módja: Az érintett adatait adatkezelő a saját szerverein és számítógépein elektronikusan, továbbá a székhelyén papír alapon tárolja.
Adattovábbítás: Az adatkezelő személyes adatot csak akkor továbbít harmadik személy részére, ha ahhoz az érintett egyértelműen – a továbbított adatkör és az adattovábbítás címzettje ismeretében – hozzájárult, vagy az adattovábbításra törvény felhatalmazást ad. Az adatkezelő az adattovábbításokat minden esetben dokumentálja, és az adattovábbításokról nyilvántartást vezet.
Kivételes hatósági megkeresésre, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más szervek megkeresése esetén az adatkezelő köteles tájékoztatás adására, adatok közlésére, átadására, illetőleg iratok rendelkezésre bocsátására azzal, hogy ezen esetekben a megkereső részére – amennyiben az a pontos célt és az adatok körét megjelölte – személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.

Az adatkezelő a személyes adatot törli, ha

  • kezelése jogellenes: amennyiben kiderül, hogy az adatok kezelése jogellenesen történik, az adatkezelő a törlést haladéktalanul végrehajtja.
  • az érintett kéri: az érintett önkéntes hozzájárulása alapján kezelt adatok törlését az érintett kérheti. Ez esetben az adatkezelő az adatokat törli.
  • az adat hiányos vagy téves – és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható –, feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki.
  •  az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt.
  • azt a bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elrendelte: Amennyiben bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság jogerősen elrendeli az adatok törlését, a törlést az adatkezelő végrehajtja. Törlés helyett az adatkezelő – az érintett tájékoztatása mellett – zárolja a személyes adatot, ha az érintett ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta. Az adatkezelő megjelöli az általa kezelt személyes adatot, ha az érintett vitatja annak helyességét vagy pontosságát, de a vitatott személyes adat helytelensége vagy pontatlansága nem állapítható meg egyértelműen. A jogszabály által elrendelt adatkezelések esetében az adatok törlésére a jogszabály rendelkezése az irányadó. A törlés esetén az adatkezelő az adatokat személyazonosításra alkalmatlanná teszi. Amennyiben jogszabály azt előírja, az adatkezelő a személyes adatot tartalmazó adathordozót megsemmisíti.

Az adatkezeléssel kapcsolatos jogok

A tájékoztatás kéréshez való jog: Bármely személy a megadott elérhetőségeken keresztül tájékoztatást kérhet arról, hogy az adatkezelő milyen adatait, milyen jogalapon, milyen adatkezelési cél miatt, milyen forrásból, mennyi ideig kezeli. A kérelmére haladéktalanul, de legfeljebb 30 napon belül, a megadott elérhetőségre tájékoztatást kell küldeni.

A helyesbítéshez való jog: Bármely személy a megadott elérhetőségeken keresztül kérheti bármely pontatlan, vagy helytelen adatának helyesbítését, kiegészítését. Erről kérelmére haladéktalanul, de legfeljebb 30 napon belül intézkedni kell és a megadott elérhetőségre tájékoztatást kell küldeni.

A törléshez való jog: Bármely személy a megadott elérhetőségeken keresztül kérheti adatának törlését. Kérelmére ezt haladéktalanul, de legfeljebb 30 napon belül meg kell tenni és a megadott elérhetőségre tájékoztatást kell küldeni. Azok az adatok, amelyeket jogi, törvényi vagy szerződésbeli kötelezettségből kell tárolnunk, törlés helyett zárolásra kerülnek, hogy megakadályozzuk más célra való felhasználásukat.

A zároláshoz, korlátozáshoz való jog: Bármely személy a megadott elérhetőségeken keresztül kérheti adatának zárolását, ha ellenzi azok törlését, vagy ha vitatja azok pontosságát. A zárolás addig tart, amíg a megjelölt indok szükségessé teszi az adatok tárolását. A kérelemre ezt haladéktalanul, de legfeljebb 30 napon belül meg kell tenni és a megadott elérhetőségre tájékoztatást kell küldeni.

A tiltakozáshoz való jog: Bármely személy a megadott elérhetőségeken keresztül tiltakozhat az adatkezelés ellen. A tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül meg kell vizsgálni, annak megalapozottsága kérdésében döntést kell hozni és a döntésről a megadott elérhetőségre tájékoztatást kell küldeni.

Az adatkezeléssel kapcsolatos jogérvényesítési lehetőség

Az érintett jogosult arra, hogy az alábbi hatóságnál panaszt tegyen a rá vonatkozó személyes adatok kezelése jogszabálysértő kezelése esetén:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Web: https://naih.hu

Az érintettet jogsérelem esetén megilleti továbbá a bírósági jogérvényesítés joga is.

Saját adataink védelme

A Dr. Lupo weboldalainak tartalmára (mindenekelőtt fotókra, szövegekre és grafikákra) minden jogot fenntartunk. Azok másolása, átvétele, továbbítása vagy bárminemű hasznosítása engedélyünk nélkül tilos. Cégünk jogi úton érvényesíti érdekeit minden olyan személlyel szemben, aki tartalmainkat engedélyünk nélkül használja fel.

Tárhelyszolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Scarpa Lupo Korlátolt Felelősségű Társaság.
Cégjegyzékszáma: 18-09-103431.
Adószáma: 11512134-2-18.
Székhelyének címe: 9600 Sárvár, Bocskai u. 25.
Fióktelepének címe: 9641 Rábapaty, Arany J. u. 26.
Telefonszáma: 06/95/360-303.
Telefaxszám: 06/95/360-588.
E-mail címe: info@drlupo.hu.
Internetes honlap címe: http://drlupo.hu/

Joghatóság

Vevő és Eladó akként határoznak, hogy a közöttük létrejött szerződésre Magyarország törvényi előírásai az irányadók.

***

Melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez
Elállási/Felmondási (3) nyilatkozat minta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: (1)
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az  alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: (2)
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: (3)
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

(1) Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.
(2) Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése
(3) A megfelelő jelölendő/aláhúzandó

 

 

 

Betöltés...
Betöltés...