Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) célja a tárgyi hatálya alá tartozó szolgáltatásra és annak igénybevételére vonatkozó egységes feltételrendszer rögzítése, valamint a személyi hatálya alá tartozók közötti jogviszony szabályozása.

A szolgáltató neve: Scarpa Lupo Korlátolt Felelősségű Társaság
Cégjegyzékszáma: 18-09-103431 Nyilvántartásba vette: Vas Megyei Cégbíróság.
Adószáma: 11512134-2-18
Székhelyének címe: 9600 Sárvár, Bocskai u. 25
Fiók: 9641 Rábapaty, Arany J. u. 26.
Telefonszám: 06/95/360-303
Telefaxszám: 06/95/360-588
E-mail cím: webrendeles@drlupo.hu
Internetes honlap címe: http://drlupo.hu/

Az alábbiakban a Scarpa Lupo Kft. (Eladó) webboltjának ÁSZF-t látja, melyeket Ön (Vevő) vásárlásával elfogad. Az ÁSZF hasznos információkkal szolgál az Ön számára, ezért kérjük, olvassa el!

A szerződés alakja és létrejöttének időpontja

Online módon kötött szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásban megkötött szerződésnek. A szerződés nyelve magyar. Az űrlap kitöltésével és az áruház részére megerősítést követő elektronikus úton történő megküldésével, annak áruház általi visszaigazolásával az Ön megrendelése igénybejelentésnek minősül. A szerződés akkor jön létre, ha az áruház az igénybejelentést követő legkésőbb 48 órán belül az igény megérkezését pozitívan (az adásvétel lehetőségét megerősítve) visszaigazolja és iktatja. Amennyiben ezen 48 órányi időtartam alatt az eladó részéről nem történik visszajelzés a szerződés nem jön létre. Az igénybejelentés megküldésével és annak áruház általi visszaigazolásával a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Mind az ajánlat, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelését, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A vásárlás menete, kiszállítás, termék átvétele

Weboldalunkon minden termék- és szolgáltatás ára a bruttó (fizetendő, általános forgalmi adóval növelt) ár. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítási díjat, mely az alábbiak szerint alakul Magyarországi címre történő kiszállításkor:

(2014. 07. 15-től )
20.000 Ft alatti összvásárlás esetén 1.300 Ft, 20.001 Ft-tól ingyenes.
 
Átvételi mód:
* Megrendelő által megadott címen (pl.: lakcím, munkahelyi cím) Fizetés: készpénz.
* PostaPonton: Magyar Posta vagy MOL töltőállomás. Fizetés: a helyszínen készpénzben vagy bankkártyával. Nyitvatartási időben bármikor átvehető. http://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok/
* Csomagautomata. Fizetési mód: előre utalás. 0-24:00 órában 10 napig átvehető.  http://csomagautomata.hu/
Bármely esetben megoldható az előre utalás is, kérjuk, ha így szeretné fizetni a kiválasztott terméket, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!
 
Szállítási határidő: a délelőtt 11:00 óráig elküldött megrendelés esetén 2 munkanap.
 
Az MPL a csomag érkezéséről SMS értesítést küld a megrendelőnek. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, a következő nap ismét megkísérlik a küldemény kézbesítését. Nyomkövetés: http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Külföldi postadíjainkat kérje tőlünk levélben, e-mailben!

 

Webáruházunkban regisztráció, illetve bejelentkezés nélkül is böngészhet.

A kiválasztott terméket annak terméklapján tudja a kosárba helyezni. Amennyiben a terméknek több változata (szín, ill. méret) is létezik, úgy azt is a termékoldalon választhatja ki. A kosárba helyezett termékek mennyiségét szintén a termékoldalon adhatja meg vagy a kosár tartalma oldalon változtathatja azt. Vásárlását a kasszában fejezheti be.

A pénztár használatához be kell jelentkeznie, illetve ha még nem vásárolt ebben az áruházban, akkor regisztrálnia kell magát, ahol a vásárlás lebonyolításához szükséges adatokat kell megadnia. (Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a rendelésről telefonos visszaigazolás kérjünk, ezért a rendeléseknél a mobil-telefonszám megadása kötelező.)

A regisztráció során megadott adatokat (a megrendelt termék vásárlóhoz való eljuttatása céljából) harmadik személy számára, a Magyar Posta Csomagküldő szolgálatának hozzáférhetővé tesszük.

A termék/ek megrendeléséről visszaigazoló értesítést kap e-mailben. Minden megrendelést iktatószámmal látunk el (megrendelésszám), melyre hivatkozva nyomonkövethető a megrendelés.

A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár, kivéve, ha a vásárló él elállási jogával!

Átvételkor kérjük ellenőrizze a csomagot: ha az láthatóan sérült, akkor Ön köteles erről átvételkor a futárral jegyzőkönyvet felvetetni. Ha utólag, a csomag felnyitásakor derül ki, hogy szállítás közben sérült az áru, Ön köteles velünk a kézbesítővel szembeni reklamációban együttműködni. A szállításból eredő árusérülések reklamációjának jogvesztő hatálya átvételtől számított 2 munkanap. Ezen időtartam elteltét követően szállításra visszavezethető reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. Ön a rendeléstől mindaddig költségmentesen visszaléphet, ameddig az árut nem postáztuk. De azután is megilleti Önt a 14 napon belüli elállás joga (lásd lejjebb). Az át nem vett, ill. a Vevő hibájából hozzánk visszafordított áru újbóli kiszállítását már csak előzetes utalás után vállaljuk, és Vevőnek a hibájából meghiúsult kézbesítés díján felül a visszakézbesítési díjat is meg kell térítenie.

Az elállás joga

Online vásárlása során Ön élhet a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített, "A távollevők között kötött szerződés" feltétel nélküli elállási jogával, amennyiben a termék sértetlen. Vevő az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat megrendelésétől és a szerződéstől (vásárlástól). Ha úgy döntött, eláll a vásárlástól (nincsen szüksége a termékre), ne használja a terméket (óvja meg állagát), ügyeljen az áru és a csomagolás épségére. A termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért vásárló felelősséggel tartozik az eladó felé, és azt meg kell térítenie eladó részére. Ha elállási/felmondási jogával szeretne élni , akkor elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (nyilatkozat minta  lejjebb)*** juttassa el  hozzánk (info@drlupo.hu) elektronikus vagy (9641 Rábapaty, Arany J. u. 26.) postai úton küldött  levélben, melyet megérkezését követően haladéktalanul visszaigazolunk. Szándékát közölheti személyesen is. Kérjük, az átvételtől számított 14 napon belül jelezze felénk elállási szándékát!
A terméket postázza vissza (a postai csomagvesztésekért felelősséget nem tudunk vállalni), a terméken kívül az eredeti számlát vagy annak másolatát illetve egyéb dokumentumokat mellékelje. Utánvéttel feladott küldeményeket nem veszünk át! A cipősdoboz nem használható postai csomagolóanyagként, visszaküldés esetén a dobozt papírba kell csomagolni, ragasztószalag nem kerülhet a doboz felületére! Az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerült költségeket (szállítási és csomagolási) a cipő visszaküldése, illetve kicserélése (pl.: más méretű cipő kérése) esetén minden esetben a Vevő viseli!
Miután visszaérkezett hozzánk a sértetlen áru, cégünk a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ide értve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is ( a számlán szereplő vételárat és amennyiben volt, a postaköltséget is) az elállási szándék tudomás szerzésétől számított 14 napon belül visszatérítjük. Termék vásárlására irányuló szerződésnél a fogyasztó elállása esetében a vállalkozás mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszatérítendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta.
Az elállási jog a szerződés megkötése és a termék átvétele között is gyakorolható. A vásárlónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog közlésétől számított 14 napon belül vissza kell küldenie.

Garancia

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és 19/2014.GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. Fogyasztási kifogás esetén/ha a használat során bármilyen rendellenességet tapasztal, kérjük haladéktalanul, értesítsen minket e-mailben (info@drlupo.hu), telefonon a 95/ 360-303-as vezetékes telefonszámon vagy személyesen. A termék a hiba felfedezését követően természetesen nem használható tovább.

A Dr. Lupo WEBÁRUHÁZ az általa forgalmazott valamennyi lábbelire fél év garanciát vállal, a szavatosság időtartalma 2 év.

Reklamáció

Amennyiben az eladó hibásan teljesít, a vevőt megilleti a szavatosság. A szavatosság a hibás teljesítés objektív, kimentést nem tűrő jogkövetkezménye, amely az eladót a törvény alapján terheli. Nem tévesztendő össze a jótállással, amely az eladó részéről a szavatosságon túl vállalt, meghatározott tartalmú, önkéntes vagy kötelezően vállalandó kötelezettség. (Jótállás vállalása esetén az eladó annak időtartama alatt csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.) Az eladó akkor teljesít hibásan, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A terméknek tehát a teljesítés időpontjában kell hibátlannak lennie, így amennyiben a hiba már az eladáskor is bizonyíthatóan fennállt, a vevőt megilleti a szavatosság. Azonban ha a vevő a hibát a szerződés létrejöttekor ismerte, vagy azt ismernie kellett, az eladó mentesül a felelősség alól. (pl. ha az eladó a termék valamely hibájára külön felhívja a vevő figyelmét.)

A szavatossági időtartam

2 év, amely két részre tagozódik: a.) A teljesítést követő 6 hónapon belül felmerült hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba a termékben már az eladáskor benne volt. Amennyiben ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlást követően, a vásárló hibájából keletkezett. Ha ezt bizonyítani nem tudja, vagy nem akarja, a reklamáció jogosnak minősül, s a vevő élhet a szavatossági jogok valamelyikével. b.) A teljesítést követő 7. hónaptól kezdve a 2 éves időtartam végéig a fenti vélelem már nem áll fenn, így amennyiben az eladó nem ért egyet a vevő reklamációjával, a vevőnek kell bizonyítani, hogy a hiba a termékben az eladáskor már benn volt. Amennyiben ezt bizonyítani tudja, csak akkor élhet a szavatossági jogok valamelyikével.

A szavatossági igények a vevőt két lépcsőben illetik meg:

1.) Az első lépcsőben a vevő kijavítást vagy kicserélést igényelhet. A vevő a két lehetőség közül szabadon választhat, kivéve ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. 2.) A szavatossági igények második lépcsőjére, az árleszállításra és az elállásra csak akkor lehet áttérni, ha a kijavításra vagy a kicserélésre a vevőnek nincs joga, vagy azokat az eladó nem vállalja, vagy vállalja ugyan, de azt megfelelő határidőn belül, a vevőnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tudja elvégezni. Az árleszállítás és az elállás közül is szabadon választhat a vevő, azonban jelentéktelen hiba miatt elállást nem igényelhet. Hogy mi minősül „jelentéktelen hibának”, az csak a konkrét eset ismeretében, vita esetén szakértő, végső esetben bírósági eljárás igénybevételével dönthető el. A vevő a választott szavatossági jogról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott kárt azonban köteles az eladónak megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre az eladó magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A kijavítással a hibamentes állapotot kell visszaállítani. A szavatossági idő a kijavítás időtartamával meghosszabbodik. A javítás költségei a forgalmazót terhelik, időtartama 15 napnál nem lehet hosszabb. Ha ennyi idő alatt a kijavítás nem megoldható, cserét kell biztosítani, vagy át kell térni a következő szavatossági lépcsőre. Kicserélés vagy elállás esetén a vevőtől a rendeltetésszerű használatból eredő értékcsökkenés megtérítése nem követelhető. Elálláskor a vevő részére a vételárat teljes összegében vissza kell fizetni a szállítási díjjal együtt. Téves méretválasztás miatti csere esetén viszont  a szállítási díjat a vásárló fizeti. Vásárlóhoz hibásan érkezett termék cseréje esetén a szállítási díj az eladót terheli. A reklamációt a hiba felfedezését követő legrövidebb időn belül kell az eladónak bejelenteni. Ez az időtartam azonban 2 hónapnál nem lehet hosszabb. A termék a hiba felfedezését követően természetesen nem használható tovább, csupán akadályoztatás esetén a vevőnek hosszabb időtartam áll rendelkezésre a reklamáció bejelentésére.

Felelősségünk kizárása

Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalon található esetleges műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára. A termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szolgálnak, a valóságos termék megjelenésétől némileg eltérhetnek. Számottevő eltérés esetén mindig új fotót teszünk fel! A kézbesítéssel futárszolgálatot bízunk meg, ezért a feladást követően a kiszállítási időpontra nincs befolyásunk, így ilyet nem tudunk garantálni. Vevő köteles a kiszállítás/átvétel napján, de legkésőbb az azt követő munkanapon a csomag esetleges tételes hiányosságait felénk jelezni, a sérült csomagolásról pedig átvételkor a kézbesítővel jegyzőkönyvet felvetetni. Ezt követően tételes hiányokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A szavatossági jogok és kötelezettségek természetesen ettől függetlenek. Az Eladó nem felelős semmilyen közvetett vagy közvetlen kárért, ami az oldalainkhoz való csatlakozás miatt következett be. A vásárlás, minden esetben a Vevő felelősségére történik. Rajtunk kívülálló hibákért - legyen az technikai vagy adatátviteli probléma- felelősséget nem vállalunk. A Vevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Az Eladó nem vonható felelősségre vis maior esetén vagy bármilyen olyan dologgal kapcsolatos eseményért, ami nem az irányítása alatt áll, s amire közvetlen ráhatása nincs. Tévesen megadott címzési, ill. vevői adatokért (át nem vett csomagért) Eladó nem felelős; az ezzel járó esetleges plusz költségek, de mindenekelőtt postaköltség utólag is a Vevőt terhelik. Vevő és Eladó akként határoznak, hogy a közöttük létrejött szerződésre Magyarország törvényi előírásai az irányadók. A Vevő és az Eladó között létrejött szerződésből eredő bármely jogvita eldöntésére a felek kikötik -hatáskörüktől függően- a Sárvári Városi Bíróság, illetve a Vas Megyei Bíróság kizárólagos illetékességét.

Adatvédelmi nyilatkozat

Ezúton tájékoztatjuk, hogy adatait kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés körülményeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a köztük létrejött szerződés teljesítésekor harmadik fél cégünk alvállalkozójaként működik közre (pl. szállítmányozó). Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. A titoktartási kötelezettség a Scarpa Lupo Kft. alkalmazottját, tagját, megbízottját a Szolgáltatóval azonos módon terheli és megszegéséért a jogszabályok szerinti felelősséggel tartozik.

A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) 68. § (6) bekezdése alapján az alábbi adatokkal és nyilvántartási számon nyilvántartásba veszi:
  • adatkezelő: Scarpa Lupo Kft.
  • székhely/lakcím: 9600, Sárvár, Bocskai u. 25.
  • adatkezelés megnevezése: " webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis kezelése. A megrendelt termékek a regisztráció során megadott adatok alapján vásárlóhoz való pontos eljuttatása.. " megnevezés adatkezelést
  • adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-77992/2014.

Az Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a webáruházban kezelt személyes adatait.

Hozzájárulás az adatkezeléshez: a felasználó regisztrációnál kifejezetten hozzájárulását adja az általa önkéntesen megadott személyes adatainak kezeléséhez.

Az érintettek köre: regisztrált felhasználók.

A kezelt adatok köre: a regisztrált felhasználók által a regisztráció során megadott a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Szállítási cím (Név, Cím, Telefonszám), Számlázási cím (Név, Cím, Telefonszám), E-mail cím.

Az adatgyűjtés célja: a megrendelések teljesítése és számlázás.

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye:
- A Scarpa Lupo Kft. kereskedelmi és szállítmányozási munkatársai.
- Külső szállító esetén, annak neve és adatai is.

Az adatkezelés időtartama: a regisztráció során megadott, elektronikusan tárolt személyes adatok a megrendelés teljesítését követően a vásárló kéréséig megőrzésre kerülnek.

A vásárló kérelmezheti az adatkezelőnél:
- tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
- személyes adatainak helyesbítését,
- személyes adatainak törlését.

A felhasználó a regisztráció során megadott felhasználói név és jelszó segítségével, a webáruház oldalaira belépve megtekintheti, módosíthatja saját adatait.

Ha korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az elküldés pillanatában érvényes adatok lettek csatolva. A megrendeléshez kapcsolt személyes adatairól tájékoztatást, ezek módosítását vagy törlését az adatkezelőnél személyesen, telefonon vagy e-mailben kezdeményezheti.

Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 10 napon belül, közérthető formában, a regisztrált felhasználó erre irányuló kérelmére írásban megadja a tájékoztatást. Ha a regisztrált felhasználó kérelmét jogosnak találja, akkor haladéktalanul intézkedik a személyes adatainak helyesbítése vagy törlése érdekében.

Saját adataink védelme

A Dr. Lupo weboldalainak tartalmára (mindenekelőtt fotókra, szövegekre és grafikákra) minden jogot fenntartunk. Azok másolása, átvétele, továbbítása vagy bárminemű hasznosítása engedélyünk nélkül tilos. Cégünk jogi úton érvényesíti érdekeit minden olyan személlyel szemben, aki tartalmainkat engedélyünk nélkül használja fel.

Tárhelyszolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Scarpa Lupo Korlátolt Felelősségű Társaság.
Cégjegyzékszáma: 18-09-103431.
Adószáma: 11512134-2-18.
Székhelyének címe: 9600 Sárvár, Bocskai u. 25.
Fiók: 9641 Rábapaty, Arany J. u. 26.
Telefonszám: 06/95/360-303.
Telefaxszám: 06/95/360-588.
E-mail cím: info@drlupo.hu.
Internetes honlap címe: http://drlupo.hu/

 

A felügyeleti szervek címe, telefonszáma

  • Rábapaty Község Önkormányzat Jegyzője 9641 Rábapaty, Alsópatyi u. 82. Tel.:95/360-035
  • Vas Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség 9700 Szombathely, Széll K. u. 31-33. Tel.:94/505-220
  • KERMI Minőségellenőrző és Szolgáltató Kft. 1088 Budapest, József krt. 6. Tel.: 06-1-210-9570
  • Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség 1088 Budapest, József krt. 6. Tel.: 06-1-459-4800
  • A felek egyetnemértése esetén a vásárló fordulhat a Vas Megyei Békéltető Testülethez:  Vas Megyei Békéltető Testület 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Tel.: 94/312-356
  • Vas Megyei Bíróság 9700 Szombathely, Szily János u. 7. Postacím: 9701 Szombathely, Pf. 16. Tel.: 94/314-365
  • Sárvári Városi Bíróság 9600 Sárvár, Várkerület 26.Postacím: 9601 Sárvár, Pf. 33. Tel.: 95/320-035
  • Gazdasági Versenyhivatal 1054 Budapest, Alkotmány u. 5. (levélcím: 1245 Budapest, Pf. 1036.) Tel: 06-1-472-8851
  • Vas Megyei Kormányhivatal Népegészségügyi Szakigazgatási Szerve 9700 Szombathely, Sugár út 9. Tel.: 94/506-315
  • Sárvári, Celldömölki Kistérségi Népegészségügyi Intézet 9600 Sárvár, Várkerület 4. postacím: 9601 Sárvár, Pf.: 62. Tel.: 95/320-277
  • Vas Megyei Kormányhivatal Munkavédelmi és Munkaügyi Szakigazgatási Szervének Munkavédelmi Felügyelősége 9700 Szombathely, Hargita u. 31. Pc: 9701 Szombathely, Pf. 243. Tel: 94/522-610
  • Vas Megyei Adóigazgatóság 9700 Szombathely,Petőfi S. u. 22. Tel.: 94/519-700
  • Vas Megyei Cégbíróság, 9700 Szombathely, Petőfi S. u. 1/a.

 

***

Melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez
 
Elállási/Felmondási (3) nyilatkozat minta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
 
Címzett: (1)
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az  alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: (2)
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: (3)
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
 
(1) Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.
(2) Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése
(3) A megfelelő jelölendő/aláhúzandó

 

 

 

Betöltés...
Betöltés...